nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van vier moeders - WaarBenJij.nu nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van vier moeders - WaarBenJij.nu

nog 1 nachtje slapen

Door: moeder mieke

Blijf op de hoogte en volg vier

21 April 2016 | Nederland, Rotterdam

Het is nu donderdagavond. Gisteren nog even bij elkaar gekomen om de laatste dingen door te nemen. Zaterdag komt moeder Petra met de auto en haalt iedereen thuis op. Dan gaan we naar vliegveld Eindhoven. Daar blijven we lekker slapen om zondagochtend om 8 uur op het vliegtuig te stappen naar Marrakech. De temperatuur belooft een hoop goeds. We gaan richting de 28 graden. Geen klagen dus!
Morgen koffer inpakken en de laatste dingen bij elkaar zoeken, vanavond vast de fotospullen uitzoeken, en ons volgende avontuur kan gaan beginnen.

• 22 April 2016 - 08:20

Monique:

Marrakech...... ik denk dat er weer een prachtig foto-album zit aan te komen. Alle tijd zal wel benut worden verwacht ik zo, tenslotte moeten jullie in 4 dagen ALLLLLLEEES gezien hebben. Koffer inpakken is bij sommige nog wel een dingetje, maar hulptroepen zijn thuis. Heel veel plezier en ik ga zeker jullie verslag (hopelijk met foto's) volgen.

• 24 April 2016 - 11:58

Yvonne Hoefman:

Heel veel plezier ik blijf jullie volgen !!!

• 25 April 2016 - 16:06

Michelle:

we zijn benieuwd naar jullie avontuur! have fun!

• 25 April 2016 - 20:48

Corine:

Ben heel benieuwd naar Marrakech. Veel foto's hè Mieke :-) Heel veel plezier!!